Kalsongmode

on torsdag 9 februari 2012
Inte jag på bilden. Har inte så spinkiga lår
Det där hålet längst fram på en del kalsonger och långkalsonger. Vem designade det? Och varför? Jag förstår väl grundtanken. Kanske. Men det känns faktiskt som en rätt dum ide ändå. 

För det första tar det väl ungefär lika lång tid att navigera ut genom det där hålet som det tar att sedan besudla toalettsitsen (because that's what men do?). Och sedan är det förjävla oskönt också. Jag provade faktiskt. Sådär för skojs skull bara. Inte alls bekvämt.

Jag kan ändå tänka mig att de hade kul när de satt i möte och den nya praktikanten kläcker "You know what would be awesome? If you could pee without taking your pants off !". Alla feta män runt bordet blir alleles lyriska medan kvinnorna (dvs sekreterarna i korta kjolar. De hade det på den tiden.) såg ut ungefär såhär.

Men den största frågan är ännu inte besvarad. Skit i det där hålet (nej förresten, gör inte det). När man kör en bildsökning på Google efter kalsonger, varför i helvete kommer det upp fler bilder på Justin Bieber än på valfri kalsongmodell? Inte OK. Men bara för att någon gång få göra det ska jag så klart visa en bild på allas vår Justin.

Håll till godo. Det blir inte fler gånger.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar